Home » » Menjadi Rakan Rangkaian Amazon

Menjadi Rakan Rangkaian Amazon

Ianya hanya mengambil masa 5 minit untuk bermula sebagai Amazon associates. Anda hanya perlu melawat muka pendaftaran dan mengisi maklumat yang diperlukan. Ini adalah termasuk nama, alamat laman sesawang, maklumat pembayaran dan lain-lain lagi. Selaps itu anda akan mendapat pengesahan sementara akaun beserta rangkaian. Staff amazon akan melawat dan melihat laman sesawang anda untuk mengesahkan ianya mempunyai kriteria yang diperlukan ataupun tidak. Selepas diterima akan akan menerima e-mail yang mengesahkan penerimaan pendaftaran melaui program tersebut.
Sebagai ahli anda akan ditawarkan dua pilihan pembayaran.Pertama adalah seara pembayaran klasik.Ia adalah 4% perniagaan yang dibeli oleh pelawat yang disediakan rangkaian Amazon (Associates).
Cara pembelian lain dikenali sebagai pelan persembahan.Pelan bermula daripada 5% jumlah penghantaran produk.Ia bermaksud anda akan mendapat 5% komisyen jika rangkaian daripada anda (affiliate links)menghasilkan 1 - 20 unit penghantaran.Anda akan mendapat 7.5% sekiranya rangkain anda menghasilkan lebih daripada 10,000 unit penghantaran.Pelan persembahan adalah pilihan terbaik sekiranya anda ingin memaksimakan pendapatan.
Amazon juga membayar dalam tiga kaedah atas usaha anda menjual produk mereka. Anataranya termasuk cek yang dihantar ke alamat anda, Sijil Pemberian Amazon ataupun deposit terus ke akaun anda.
Untuk menghasilkan pendapatan dengan Amazon, yang menakjubkan adalah melalui pemilihan 'links' yang paling tepat bagi meletakkan produk yang berpotensi.
Terdapat lima jenis 'links'yang disediakan Amazon

1. Links perkataan
2.Links produk
3.Produk rekemem links
4.Link banting
5.Kotak pencarian

0 comments:

Post a Comment

Best Books