Home » » Membuat Duit Dengan Amazon

Membuat Duit Dengan Amazon

Amazon adalah merupakan cara pembelian atas talian yang paling popular didunia. Beribu orang membeli-belah setaip hari dariapda pelbagai kategori produk yang berlainan. Amazon membuatkan cara anda membeli tersangat mudah. Dengan hanya beberapa klik tetikus anda boleh mendapatkan produk yang diminati, dihantanr ke pintu rumah hanya dalam masa beberapa hari. Jadi letak difikiran anda kepopularitian anda kesenangan membeli-belah dengan Amazon, melauinya anda boleh "membuat duit".Secara lisannya anda dapat menghasilkan pendapatan dengan Amazon sebagai rangkaina jualan untuk produk-produk Amazon dan "dibayar komisyen"untuk setiap jualan yang dihasilkan.
Menjual produk Amazon adalah merupakan pilihan menakjubkan untuk sesiapa yang ingin menjana tunai tamabahan, tanpa perlu memiliki produk tersebut. Juga ia mungkin cara terbaik untuk rangkaian "PROMOTER" untuk merancang secara bijak bagi kos pengiklanan, (pendapatan yang terhasil daripada Amazon. Jadi tidak kisahla apa jua status latarbelakang anda, pendapatan tetap dapat dihasilkan kerana terdpat pelbagai jenis kategori produk ditawarkan melalui Amazon.
Untuk memjadi rakan rangkaian Amazon adalah tersangat mudah, dan hanya mengambil masa beberapa minit sahaja.Berikut adalah merupakan  langkah-langkah untuk menjadi rakan rangkaian Amazon:-

1.Lawati laman sesawang Amazon dan daftar
2.Isikan maklumat-maklumat yang diperlukan dalam borang.
3.Selepas applikasi anda disahkan, anda sudah bersedia untuk menjadi sebahagaian daripada Amazon.

Setelah anda memasuki rangkain Amazon ini, terdapat pelbagai cara untuk memasarakn produk.Antaranya adalah. Link produk, Widget, Banting dan sebagainya.Biasanya terdapat html kod yang disediakan dimana anda hanya perlu "copy and paste"ke laman sesawang untuk tujuan promosi.
Dan aspek terpenting untuk menjual produk Amazon, anda perlu memacu sebeberapa ramai pelawat dan menukarkan kepada pelanggan. Terdapat banyak cara untuk mempromosikan Amazon secara atas talian antaranya:-

1.Anda boleh mencipta laman sesawang secara percuma dan meletakkan garis arah (hyperlinks)
2.Menulis blog adalah cara efektif lain dan percuma untuk mengiklan.Melaluinya anda boleh menjana duit dengan meletak garis link, banting dan menulis produk yang berkaitan produk Amazon
3.Menulis artikel adalah cara lain untuk menghasilkan jualan.Sebagai contoh anda boleh menulis tentang produk Amazon secara terus kepada pembaca.
4.Juga sekiranya anda telahpun mempunyai laman sesawang anda boleh meletakkan secara baik banting dan garis arah ke produk Amazon secara relevan ke laman sesawang anda.

0 comments:

Post a Comment

Best Books